Державна установа
УКР   ENG
Інститут регіональних досліджень
ім. М. І. Долішнього  НАН України
   

ПОПУЛЯРНІ РОЗДІЛИ


Конференції
Журнал «Регіональна економіка»
Збірник наукових праць «Соціально-економічні проблеми ...
Історія інституту
Координація наукової діяльності
Сектор просторового розвитку
Загальна інформація
Інститут
Експертні та аналітичні матеріали
Долішній Мар'ян Іванович
Співпраця з ВНЗ
Монографії
Відділ регіональної фінансової політики
Загальна структура
Мелешкін Михайло Тимофійович
Оголошення про захисти
Злупко Степан Миколайович
Тематика наукових досліджень
Наукові видання
Відділ регіональної економічної політики
Відділ розвитку територіальних громад і транскордонного співробітництва
Сектор проблем транскордонного співробітництва
Відділ розвитку виробничої сфери регіону та інвестицій
Відділ регіональної екологічної політики та природокористування
Відділ соціально-гуманітарного розвитку регіону
НАШІ ПАРТНЕРИ








Беновська Лілія Ярославівна



Беновська Лілія Ярославівна
Benovska Liliya Yaroslavivna

Ступінь, звання:

кандидат економічних наук, старший дослідник

Посада:

провідний науковий співробітник, вчений секретар підрозділу

Місце роботи:

ІРД НАНУ, відділ регіональної фінансової політики, к. 209

Контакти:

lbenovska11@gmail.com

Профілі:

3 2 23

Народилась

11.05.1967 в м. Львів.

Освіта:

Львівський державний університет імені Івана Франка (1989, спеціальність – планування народного господарства).

Здобутки:

кандидат економічних наук (2009, спеціальність 08.00.08 – Гроші, фінанси і кредит, установа: Інститут регіональних досліджень НАН України, науковий керівник доктор економічних наук, професор Козоріз Марія Андріївна, тема: «Капіталізація інноваційно активних підприємств»);
старший дослідник (2020, спеціальність 051 - Економіка).

Досвід роботи:

інженер (08.1989) відділу територіально-галузевих проблем управління, інженер І категорії (01.2003) відділу соціально-економічних та правових проблем розвитку підприємництва, провідний нженер (01.2005) відділу соціально-економічних проблем розвитку підприємництва, молодший науковий співробітник (01.2009), науковий співробітник (01.2011) відділу проблем розвитку фінансово-кредитних відносин в регіоні, старший науковий співробітник (02.2015), провідний науковий співробітник (05.2024) відділу регіональної фінансової політики (до 01.04.2014 відділу проблем розвитку фінансово-кредитних відносин в регіоні) ДУ «Інститут регіональних досліджень імені М. І. Долішнього НАН України» (до 2014 р. — Інституту регіональних досліджень НАН України, до 1994 р. — Львівського відділення Інституту економіки АН України).

Наукові інтереси:

місцеві фінанси, доходи та видатки місцевих бюджетів, бюджетне регулювання та фінансове вирівнювання, міжбюджетні відносини, механізми регулювання розвитку територіальних громад, управління та фінансування середньої освіти, професійної та професійно-технічної освіти, управління активами, соціальна інфраструктура, економічне зростання регіонів та територіальних громад, диференціації розвитку територій, розвиток прикордонних територій у несприятливих умовах, поведінкова економіка.

Опубліковано:

понад 200 наукових та навчально-методичних праць, з них 14 монографій та науково-аналітичних видань.

2019

#sep20192(136)_036_BenovskaL 

УДК [336.1:352]:[338.45:37]:332.1; JEL H75, R58, H52
Беновська Л. Я. Підходи до оцінювання якості загальноосвітніх послуг в умовах децентралізації освіти. Соціально-економічні проблеми сучасного періоду України: зб. наук. пр. 2019. Вип. 2(136). С. 36-41. DOI: https://doi.org/10.36818/2071-4653-2019-2-7.

Літер.: 8


З’ясовано сутність поняття «якість освітніх послуг» та його відмінність від поняття «якість освіти». Запропоновано методичний підхід до оцінювання якості освітніх послуг, в основі якого дві складові: оцінювання результату освітніх послуг та оцінювання процесу надання освітніх послуг. Підібрані показники оцінки якості освітніх послуг загальноосвітніх закладів згруповано у такі блоки: рівень знань учнів; інфраструктурне, інформаційне, кадрове, фінансове забезпечення освітнього процесу; організаційні перетворення освітньої мережі та використання нових форм навчання. Проаналізовано та оцінено якість загальноосвітніх послуг об’єднаних територіальних громад Львівської області, що дозволило виявити тенденції та проблеми, характерні не лише для вибраного регіону, але і країни загалом. 
загальна середня освіта, якість освітньої послуги, децентралізація, територіальні громади, оцінка, рівень знань 

#re201903_088_StoronyanskaIZ,BenovskaLYa 

Репозитарій ІРД НАНУ УДК 336.14:352(477.64); JEL H72, H73
Сторонянська І. З., Беновська Л. Я. Особливості та тенденції бюджетного забезпечення розвитку Запорізької області в умовах бюджетної децентралізації. Регіональна економіка. 2019. №3(93). С. 88-97. DOI: https://doi.org/10.36818/1562-0905-2019-3-9.

Літер.: 10

#re201901_024_BenovskaLYa 

Репозитарій НБУВ Репозитарій ІРД НАНУ УДК 332:338.24:352; JEL R58, H73
Беновська Л. Я. Посилення диференціації розвитку територіальних громад як ризик реформи децентралізації. Регіональна економіка. 2019. №1(91). С. 24-30. DOI: https://doi.org/10.36818/1562-0905-2019-1-3.

Літер.: 9

2018

#re201801_030_BenovskaLYa 

Репозитарій НБУВ Репозитарій ІРД НАНУ УДК 332.122:331.01; JEL H73, O18, R58
Беновська Л. Я. Територіальна громада як суб’єкт регулювання розвитку територій: теоретичні аспекти. Регіональна економіка. 2018. №1(87). С. 30-39. URL: http://re.gov.ua/doi/re2018.01.030_u.php.

Літер.: 16

2017

#re201703_055_StoronyanskaIZ,BenovskaLYa #re201701_038_BenovskaLY

2016

#sep20162(118)_032_BenovskaL 

Файл Adobe Reader УДК 332:35.075.52:37.018.51, JEL H75, I21, R59
Беновська Л. Я. Формування опорних шкіл в умовах реформування місцевого самоврядування / Л. Я. Беновська // Соціально-економічні проблеми сучасного періоду України : зб. наук. пр. / ДУ "Інститут регіональних досліджень ім. М. І. Долішнього НАН України" ; відп. ред. В. С. Кравців. – Львів, 2016. – Вип. 2(118). – С. 32-37.

Літер.: 8


Відповідно до поставленої мети, на основі запропонованого методичного підходу обґрунтовано вибір навчальних закладів району, які можуть у перспективі виконувати роль опорних. Для визначення відповідності навчального закладу вимогам до опорного закладу пропонується здійснювати аналіз наявних у районі закладів за такими блоками: матеріально-технічна база закладу і його потужність; забезпеченість педагогічним персоналом; контингент учнів та якість їхніх знань; можливості перевезення учнів до школи. Обґрунтовано висновки про те, що обов’язковими умовами формування опорних закладів має бути збіг межі освітнього округу з межами об’єднаної територіальної громади; урахування розвиненості дорожньої, транспортної інфраструктури і можливості підвезення учнів до навчального закладу; проведення роз’яснювальної роботи серед громадськості з метою уникнення конфліктів щодо зниження ступеня навчальних закладів. 
місцеві бюджети, фінансування, освіта, опорна школа 

#sep201602032 

Файл Adobe Reader Беновська Л. Я. Формування опорних шкіл в умовах реформування місцевого самоврядування / Л. Я. Беновська // Соціально-економічні проблеми сучасного періоду України : зб. наук. пр. / ДУ «Інститут регіональних досліджень ім. М. І. Долішнього НАН України» ; редкол. : В. С. Кравців (відп. ред.). – Львів, 2016. – Вип. 2 (118). – С. 32-37.

#rigafsestp2016121 

Файл Adobe Reader Benovska L. Рroblems of forming financial potential of the local budgets in Ukraine [Проблеми формування фінансового потенціалу місцевих бюджетів в Україні] / L. Benovska, I. Muzyka // Formation strategy of economic structures: the tools and practices [Формування стратегії економічних структур: інструменти і практика] (Collective monograph). – Riga : «Landmark» SIA, 2016. – Р. 121-130.
Джерел: 8

#re201601_121_BenovskaLY


Веб-майстер П. Попадюк